Search This Blog

Sunday, December 13, 2015

Anaveno za Mama -Make Don

koga go barame niz San poimot svar-Adi,koj poim e za objasnuvanje na MAK....
svar-Adi... province , region , domain , sphere (of gods or virtuous men ; said to be in one of three places , viz. `" earth "' or `" atmosphere "' or `" heaven "' ; accord. to some that of virtuous Bra1hmans is called Pra1ja1patya ; of Kshatriyas , Aindra ; of Vais3yas , Ma1ruta ; of S3u1dras , Ga1ndharva) Nir. VarBr2S. ; the main support or strength or chief constituent of a kingdom (said to be four , viz. `" army "' , `" treasury "' , `" city "' , `" territory "') Mn. vii , 56 ; a stronghold , fortress Pan5cat. ; the place or organ of utterance of any sound (said to be 8 in number , viz. %{kaNTha} , `" throat "' ; %{tAlu} , `" palate "' ; %{mUrdhan} , `" top of palate "' ; %{danta} , `" teeth "' ; %{oSTha} , `" lips "' ; %{kaNTha-tAlu} , `" throat and palate "' ; %{kaNTh'-oSTha} , `" throat and lips "' ; %{dant'-oSTha} , `" teeth and lips "' ; to which are added %{nAsikA} , `" nose "' , said to be the place of utterance of true Anusva1ra , and %{uras} , `" chest "' , of Visarga) Pa1n2. 1-9 Sch. Pra1t. Sarvad. ; any organ of sense (e.g. the eye) BhP. ; the pitch or key of the voice , note , tone....

cel ADAM i plus uste nesto....
Adam e Edom(Edon)
MAK+EDON....

Zatoa i nekoi go povrzuvaat stvoruvanjeto na Mak so majka,no Mak ne e stvoren-roden od zhena/majka,toj e Bozja Kreacija,Negova Emanacija....

pak ke povtoram,vo San imeto MAK NE SE PREVEDUVA ILI OBJASNUVA,TOA E YHV VO IE JAZIKOT,a se dava objasnuvanje preku svar-Adi.

isto i YHV ne se objasnuva,no se....
vo pocetok bese Slovoto (Zborot)
vo pocetok bese Makha Zborot=a word used to explain magha4vat,koj e magha=NEBO,INDRA,BOG
magha=of a country of the Mlecchas (млечниот пат)
mAgha=relating to the constellation Magha
vo pocetok bese makha (Mecca) (kaj muslimanite)...Mak+ha (kako Heracle podolu objasnuvanjeto)
makha=m. or n. (?) the city of Mecca Ka1lac.

istiot mit za Stvaranjeto,najnapred na MAK,potoa Riste,pa od nego ja zedoa Muslim....

zatoa i Sanskrit Bukvite (znacite) mnogumina gi tolkuvaat kako:
[​IMG]
MA E KAKO Ribata,delfinot (ILI WOMB) (ova za mojot prijate Homer),a 
KA E KAKO KRST

pred da postoi Makedonija,narodot veruvase vo Bozicata MA....

koga MA resi da ja izlie svojata Emanacija,da nastane MA+KA (creation,action),togas coveckiot um i poznanie,ne e vozmozen...koj smee daЅЕ,ЅИРНЕ vo postelata na MA....

p.s...
moze da se sretne deka poimot Mlechhas meaning "non-Vedic, barbarian"....
no,gledame,site poimi magha se odnesuvaat za neboto.....
da ne objasnuvam mnogu....http://en.wikipedia.org/wiki/Mleccha
vo Vedite,koi se napisani na jazikot na koj NIE ZBORUVAME,gledame deka Mlechass se odnesuva i na ovie http://en.wikipedia.org/wiki/Yavana
gledame,i znaeme koj bil vo Indija,ne grcite,tuku Ace i nie.....(ete,wiki za pobrzo da dojdeme do celta)
vo Vedite,koga se spomnuva charot za hair rastenje,velat,nie dojdovme od Trite Zemji,od koi nasata bese najvozvishenata (ne visoka,ami Bozja),pa taka Mlechass e pak neboto....
pojasno,nikoj ne bil Ariec nitu Vedist,sami si kazuvaat deka dosle od Bozestvenata Zemja,pa avtomatski,i tie bile Mlechass.....

go spomnav Riste...
koga MA resi da se spoi so RA....
se rodi MARA=the passion of love , god of love
od MARA se Emanirase RISTE.....
kako se Emanirase?
MA e formula (genot de) i Bog
pa neli RA e fire,heat,love...RA REE
zatoa i MARA e god of love....
zatoa i MARIJA...

znaci,narodot koj zboruva na IE jazik (Makedoncite) i koj bese prisuten vo Svetata Zemja,PRIDONESE da se rodi MARA,so toa i Riste....
RA=REE=REI=RI+SA (best , excellent ; wise , learned,knowledge (Ucitelot))

hebreite,nitu gejcite,nitu drugite tamu,ne zboruvale na IE jazik....

se mi se cini,deka pokraj Az Buka imame uste edna A Ba;Ma Ka; Ma Re; Ra Sa....
Consonants
[​IMG]
http://www.omniglot.com/writing/sanskrit.htm
treba ovaa vtorava poveke da ja proucime,bidejki taa e i osnovata za Az Buka Vedi....


Извор
Извор

No comments:

Post a Comment